If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
1.8 тс при темперетура 70с върви плавно и леко.стигне ли работна 90с започва да забива и да се мъчи.смених
дебитомер и сонда но няма подобрение.кое е следващо.
я си виж датчика на коляновия вал на един колега првише същите номера като позагреее и се оказа въпросния датчик
Този датчик звучи обещаващо.Ако след първите 20-25 секунди от запалване на студеня двигател оборотите падат от 1200 плавно към 900 но вместо да се задържат гасне мигновенно и след повторно палене (с повечко трудности от първото - върти измъчено,ако изчакам между паленията повечко върти по бодро) но този път вече с посрещане на оборотите с педала на гаста и опит за поддържане на 1500 след около 20 сек пак започва спонтанно упорито падане на оборотите и гаснене независимо колко упорито подавам умерено гас с цел да не я задавя пак гасне и на трети опит с поддържане на 2к-2.2к достигане на 55 градуса и краи се едно никога не е правила проблеми ...... тази гимнастика секи ден при температури по ниски от 8 градуса
това пак ли е датчика или повредена ланда сонда ? благодаря за вниманието и се извинявам че разтеглих темата и в друга насока
Трябва да се погледне на диагностиката какво отчита датчика при студен двигател за да се каже със сигурност че е от него, но постановката е такава. Датчика ти е дал фира и отчита че температа е примерно 70 гардуса а пък двигателя е студен или дава стойности които ЕКУ-то възприема като грешни и го замества с сигнал който е както при загрял автомобил, затова при студен мотор прекъсва и невърви защото сместа трябва да е богата но температурата с което работи ЕКУ-то е 70-80 градуса а на мотора е 20 когато температурата на мотора се повиши и мотора вече не е нужно да работи с богата смес всичко си идва на мястото.
Много е вероятно да е от датчика но иам и други възможности, пробвай да го смениш той поне не е скъп някъде 20-30 лв
Много благодаря колега а каде се намира иска ми се да го замеря или
само диагностика го лови
Можеш да го провериш с мултицет.Трябва да го свалиш да го оставиш вкъщи да се загрее около 20 градуса.След това мериш и трябва да показва 2300-2600 ома.
Comment